Įsigykite STIHL įrenginius internetu - NEMOKAMAS pristatymas nuo 50 €

DEKOMPRESINIS VOŽTUVAS. MAŽIAU PASTANGŲ UŽVEDANT

STIHL dekompresinis vožtuvas užtikrina mažesnį slėgį cilindre, dėl to užvedant reikia žymiai mažiau pastangų.

KAS YRA DEKOMPRESINIS VOŽTUVAS?

Dekompresinis vožtuvas – tai vožtuvas, padedantis įveikti priešslėgį cilindre, kai variklis užvedamas rankiniu būdu. Šis priešslėgis atsiranda iš dujų mišinio, esančio cilindre ir būsimo suspaudimo ir vėlesnio uždegimo. Kai stūmoklis juda cilindro galvutės link, šis vis labiau suspaudžia degalų ir oro mišinį – ir taip susiduria su vis didėjančiu priešslėgiu. Norint įveikti šį priešslėgį rankiniu būdu, reikia nemažai pastangų, atsižvelgiant į darbinį tūrį. Tam, kad tai būtų lengviau padaroma, reikalingas dekompresinis vožtuvas. Tačiau dekompresiniai vožtuvai nėra vienodi. Pirmiausia, jie skiriasi aktyvinimo būdu.

APIE VISŲ VARIKLIŲ PAGRINDINĮ VEIKIMĄ

Visi vidaus degimo varikliai veikia tuo pačiu principu: per cilindrą į degimo kamerą įsiurbiamas kuro ir oro mišinys, kuris yra stipriai suspaudžiamas ir tada uždegamas. Vykstant šiam procesui galiausiai pajuda stūmoklis, kuris, tęsia suspaudimo ir uždegimo procesą, o taip pat kartu su švaistikliu ir alkūniniu velenu stūmoklio judesys pavirsta į sukamąjį alkūninio veleno judesį. Tuomet tai gali būti panaudota kitų komponentų išjudinimui, pavyzdžiui, STIHL grandininio pjūklo pjovimo grandinės.

DEKOMPRESINIS VOŽTUVAS

Variklyje vyksta degimas, jei yra reikalingas suspaudimas. Dėl šio suspaudimo slėgio kartais būna sunkiau užvesti vidaus degimo variklį be elektrinio starterio. Reikia įveikti švaistiklio pavaros inerciją, tuomet galimas degalų ir oro mišinio įsiurbimas. Tada tenka rankiniu būdu suspausti degalų ir oro mišinį iki kelių barų slėgio. Kuo didesnis variklio darbinis tūris, tuo daugiau energijos tam reikia. Tam, kad užvedimo procesas taptų greitesnis ir malonesnis, mes sukūrėme dekompresijos sistemą, pagrįstą mažu, bet efektyviu komponentu: STIHL dekompresiniu vožtuvu.

KAIP VEIKIA STIHL DEKOMPRESINIS VOŽTUVAS?

GERESNIS UŽVEDIMAS DĖL DEKOMPRESIJOS SISTEMOS CILINDRE

Trumpai kalbant, jūsų STIHL grandininio pjūklo atviras dekompresinis vožtuvas užtikrina, jog užvedimo metu, iš cilindro išleidus jame esančias dujas, sumažėja maksimalus suspaudimo slėgis. Sumažinus maksimalų suspaudimo slėgį, ženkliai sumažinamos pastangos, reikalingos motorinio prietaiso užvedimui. Dekompresinis vožtuvas užsidaro automatiškai su pirmu uždegimu, todėl variklis gali veikti visa galia. Taip daug lengviau pradeda judėti cilindro galvutė. Kai dekompresinis vožtuvas vėl užsidaro, suspaudimo slėgis padidėja iš naujo, o normaliam degimo darbui pradėti naudojamas pradinis cilindro impulsas.

IŠSAMIAU APIE STIHL DEKOMPRESINIS VOŽTUVĄ

Kasdienybėje jums reikia: prieš užvedant grandininį pjūklą rankiniu būdu, atidarykite STIHL grandininio pjūklo dekompresinį vožtuvą. Dekompresinis vožtuvas patenka į degimo kamerą ir užtikrina suspaudimo eigos maksimalaus slėgio sumažėjimą, todėl užvedimui reikia mažiau jėgos: dekompresinio vožtuvo stūmokliui išjudinti reikia mažiau pastangų. Be to, degalų ir oro mišinys, likęs cilindre, matuojamas taip, kad bet kuriuo metu būtų užtikrintas patikimas šalto ir šilto variklio užvedimas. Automatinis dekompresinio vožtuvo uždarymas užtikrina maksimalią galią bet kokiomis darbo sąlygomis. STIHL variklinis įrenginys veikia kaip įprasta. Skirtumas tas, kad užvedant – reikia daug mažiau jėgos traukiant starterio virvelę.

SKIRTINGOS DEKOMPRESIJOS SISTEMOS

Dekompresiniai vožtuvai yra skirtingi. Pirmiausia, jie skiriasi aktyvinimo būdu. Čia pateikiama trijų tipų dekompresijos sistemų apžvalga.


DEKOMPRESINIO VOŽTUVO RANKINIS VALDYMAS DEKOMPRESIJOS SVIRTIMI

Dekompresijos svirtis yra rankinis įtaisas, kuriuo valdomas cilindro galvutėje esantis dekompresinis vožtuvas. Dekompresijos svirties veikimą užtikrina spyruoklinė pavara. Užvedant įrenginį ji traukiama arba stumiama. Variklis lengvai užvedamas, įjungus užvedimo mechanizmą (pavyzdžiui, grandininių pjūklų ir valčių variklius – traukiant starterį, užvedant mopedų – pedalinį užvedimo mechanizmą arba pedalą), kai iš cilindro galvutės išsiskiria suspaustos dujos. Varikliui užsivedus, paleidžiama svirtis, vožtuvas užsidaro ir, prasidėjus spaudimui, variklis gali pradėti veikti.


DEKOMPRESIJOS SVIRTIS. PUSIAU AUTOMATINĖ DEKOMPRESIJA

Reikia tik vieną kartą prieš užvedimą dekompresinį vožtuvą atidaryti rankiniu būdu. Tuomet jis automatiškai uždaromas pirmais cilindro galvutės judesiais. Taip garantuojamas optimalus dujų mišinio tankis, paprasčiausiai valdant įrenginį. Visi STIHL dekompresiniai vožtuvai naujesniuose grandininiuose pjūkluose veikia pagal šią pusiau automatinę sistemą.


Automatinė dekompresija

Automatinės sistemos, skirtos variklio dekompresijai, sumontuotos, pavyzdžiui, mūsų „4-Mix®“ arba vejapjovių varikliuose. Įleidimo vožtuvas automatiškai atidaromas, esant starterio apsukoms, o viršijus jas, vėl uždaromas išcentriniais svoriais.


 

AR GALIMA DEKOMPRESINĮ VOŽTUVĄ MODIFIKUOTI? 

Taip. Jeigu jūsų STIHL grandininio pjūklo cilindro viršuje yra aklasis kamštis, vadinasi, šioje vietoje galite sumontuoti dekompresinį vožtuvą. Specializuotas prekybos atstovas jums mielai padės.

STIHL DEKOMPRESINIS VOŽTUVAS TRUMPAI

  • STIHL dekompresinis vožtuvas sumažina maksimalų suspaudimo slėgį.

  • Dėl STIHL dekompresinio vožtuvo lengviau užvesti variklius su starterio virvele.

  • Yra rankinės, pusiau automatinės ir automatinės dekompresijos sistemos.

  • Visi STIHL dekompresiniai vožtuvai užvedimo metu užsidaro.

  • STIHL įrenginius su atitinkamu įtaisu galima papildyti dekompresiniu vožtuvu.

Daugiau apie variklių technologijas