Įsigykite STIHL įrenginius internetu - NEMOKAMAS pristatymas nuo 50 €

ĮPURŠKIMAS – GALINGA NAUJOVĖ KASDIENIAM DARBUI

Puiki technologija kietai medienai: dėl įpurškimo STIHL grandininiai pjūklai virsta tikrais galiūnais, kuriais gali pasikliauti visi profesionalai.

MOTORINIŲ ĮRENGINIŲ GALIA DĖL NAUDOJAMO ĮPURŠKIMO

Tikra STIHL naujovė – įpurškimo sistemos, užtikrinančios tinkamą mišinio susidarymą motoriniuose įrenginiuose, kai varikliai neturi karbiuratoriaus.

ĮPURŠKIMAS – KAS TAI?

Įpurškimas – tai mišinio formavimo technologija, skirta vidaus degimo varikliams. Išsiaiškinsime, kaip veikia įpurškimas.

TINKAMA VARIKLIO GALIA SUSIJUSI SU DEGUONIMI

Jei įsigilinsime, optimalus variklio veikimas nepriklauso nuo įpiltų į bakelį degalų, bet priklauso nuo oro. Degalai, cirkuliuojantys variklio viduje, naudojami tik tam, kad ore esantis deguonis reaguotų su jo angliavandenilio dalelėmis. Vienintelis dalykas, kuris privalomas degalams – tai, kad reikiamas kiekis visada būtų reikiamoje vietoje tinkamu laiku, nes tik idealus oro ir degalų mišinys garantuoja greitą ir visišką sudegimą, suteikiantį varikliui galimybę išnaudoti visą potencialą.

ORO-DEGALŲ MIŠINIO OPTIMIZAVIMO TECHNOLOGIJOS. KARBIURATORIUS IR ĮPURŠKIMO SISTEMA

Puikų oro ir kuro mišinį garantuoja karbiuratorius. Karbiuratoriai yra mechaniniai komponentai, kurių puikus veikimas pirmiausia grindžiamas slėgio skirtumu tarp įsiurbimo vakuumo ir atmosferos slėgio. Labai svarbus tikslus balansas, kad karbiuratorius tinkamai veiktų. Paprastai tai taip pat nelaikytina problema – su sąlyga, kad atsižvelgiama į veiksnius, galinčius neigiamai paveikti karbiuratoriaus veikimą. Aukščio ir temperatūros svyravimai, oro filtrų užterštumas, variklio nusidėvėjimas ir degalų kokybė, gali, pavyzdžiui, turėti neigiamą poveikį nepriekaištingam karbiuratoriaus veikimui. Bet ką daryti, jeigu jūs norite naudoti motorinį įrenginį, nepaisant aukščio ir temperatūros? STIHL motoriniuose įrenginiuose, su kuriais tenka dirbti skirtingose vietovėse, naudojamos kiek galima didesnio įpurškimo diapazono sistemos. Dėl to jie yra ypač patikimi ir nejautrūs išorės poveikiui. Įpurškimo sistemos veikia kitaip nei karbiuratoriai su slėgio skirtumais – degalai įpurškiami per įpurškimo vožtuvą tiesiai į karterį arba, kaip inovatyviame „MS 500i“ grandininiame pjūkle: tiesiai į įsiurbimo kolektorių. Įpurškimo siurblys palaiko pastovų degalų slėgį, taip užtikrindamas, kad įpurškimo vožtuvas bet kuriuo darbo metu tiektų optimalų degalų kiekį.

ĮPURŠKIMAS – DAUG UNIKALIOS TECHNOLOGIJOS TIPŲ

Įpurškimo principas – tai aukščiausias technologinis pasiekimas. Tačiau taip pat yra daugybė individualių skirtingų įpurškimo sistemos veikimo būdų. Mes išsamiai apžvelgsime tris pagrindines kategorijas.


TIESIOGINIS ĮPURŠKIMAS

Taip vadinami įpurškimo būdai, kai degalų mišinys įpurškiamas tiesiai į degimo kamerą.


NETIESIOGINIS ĮPURŠKIMAS SU MIŠINIO FORMAVIMU VIDUJE

Taikant tokio tipo įpurškimą, degalai įpurškiami tiesiai į karterį.
Įpurškiama iš anksto, tik prasidedant suspaudimui. Privalumas: šiuo atveju įveikti reikia tik santykinai žemą įpurškimo slėgį. Degalai purškiami ir įkaista, stūmokliui judant į viršutinį mirties tašką, dėl to susidaro padidėjęs suspaudimas. Šio tipo įpurškimas naudojamas „TS 500i“ pjaustytuve.


NETIESIOGINIS ĮPURŠKIMAS SU MIŠINIO SUSIDARYMU IŠORĖJE

Kitas įpurškimo tipas – su degalų įpurškimu į variklio įsiurbimo kolektorių. Stūmoklis įsiurbia degalų ir oro mišinį. Šis įpurškimas taip pat žinomas kaip įsiurbimo kolektoriaus įpurškimas. Šiuo atveju degalų ir oro mišinys į stūmoklį gali būti tiekiamas ypač efektyviai, todėl vidinis aušinimas duoda ypač daug naudos. Šio tipo įpurškimas naudojamas revoliuciniame „MS 500i“ grandininiame pjūkle.  Išsamiau apie šią pasaulinę naujovę toliau.


PIRMIEJI GRANDININIAI PJŪKLAI SU ELEKTRONINIU ĮPURŠKIMU. GRANDININIS PJŪKLAS „MS 500¡“

Pasaulinio lygio naujovė – STIHL MS 500i grandininis pjūklas. Tai yra pirmasis serijiniu būdu gaminamas grandininis pjūklas su elektroniniu būdu valdomu degalų įpurškimu. Šio grandininio pjūklo ypatingumas slypi jo variklyje, nes būtent jame yra jutikliu valdoma įpurškimo sistema, subalansuojanti variklį optimaliam darbui. Su šia technologija STIHL žengia į neištirtą inovacijų sritį ir siūlo vartotojams begalę privalumų.

Dėl savo revoliucinės įpurškimo sistemos, kai atsisakoma karbiuratoriaus ir jo komponentų, pjūklo konstrukcija palengvėja. Pjūklo galios ir svorio santykis profesionalių benzininių grandininių pjūklų rinkoje yra geriausias: 1,24 kg / kW. Profesionalams, kertantiems storus medžius, šis grandininis pjūklas su įpurškimu žada ženkliai daugiau galios, lyginant su kitais 80 cm3 darbinio tūrio klasės modeliais. Be to, užtikrinamas energingas pagreitėjimas ir optimalumas užvedimo metu. Nepriklausomai nuo to, ar tai bus šaltas, ar šiltas užvedimas.

STIHL sukurta technologija perduoda elektronikai visus jutiklių duomenis, reikalingus įpurškimui valdyti. Net iš karto užvedant, nors STIHL „MS 500i“ ir užvedamas starterio virvele ir be akumuliatoriaus. Kurdami šį variklį mes aukštai užkėlėme kartelę profesionalių benzininių grandininių pjūklų srityje. Didžiausias mūsų pasiekimas – naudojama įpurškimo technologija: elektroninis įpurškimas.

STIHL „MS 500¡“ ĮPURŠKIMAS

Taikant „MS 500i“ pjūkle įpurškimo technologiją, degalai įpurškiami tiesiai į įsiurbimo kolektorių per įpurškimo vožtuvą. Įpurškimo siurblys palaiko pastovų kuro slėgį ir taip garantuoja, kad vožtuvas užtikrintų optimalų degalų kiekį bet kuriuo darbo metu. Kuro kiekį, įpurškimo laiką ir uždegimo laiką visiškai automatiškai apskaičiuoja STIHL „MS 500i“ valdymo blokas. Visos įpurškimo sistemos valdymo blokas yra įpurškimo technologijos širdis.

Tam, kad įpurškimas optimaliai veiktų, variklio bloko karteryje yra sumontuoti įvairūs jutikliai: lauko temperatūros, slėgio ir temperatūros. Jie matuoja aplinkos sąlygas ir perduoda jas grandininio pjūklo valdymo blokui. Be to, jutikliai užregistruoja visus duomenis, reikalingus valdymo blokui apskaičiuoti įsiurbtą oro masę. Taip galutinį degalų kiekį optimaliam degimui galima nustatyti daug tiksliau, nei kada nors tai darė karbiuratorius.

Kita pažangi įpurškimo sistemos technologinė detalė yra generatorius. Jis ne tik užtikrina elektros energijos gamybą, bet ir naudojamas kaip jutiklis. Generatoriaus kuriama kintamoji srovė naudojama dviem informacijos dalims generuoti, kurios būtinos įpurškimo sistemai veikti: variklio apsukų dažniui ir alkūninio veleno padėčiai. Taip įpurškimo sistemos valdymo blokas tiksliai žino, kokia pjūklo veikimo būsena ir kiek degalų reikia. Tad degalų įpurškimas ir uždegimas gali būti optimaliai pritaikytas visoms aplinkos sąlygoms.

Visa tai vyksta milisekundės taktu – taip užtikrinamas puikus pjūklo elgesys jį užvedant, optimalus greitėjimas ir maksimalus našumas per visą darbo dieną. Be šalto ir šilto užvedimo ar kitų rankinių pjūklo nustatymų. Nuo šiol šią funkciją perima elektronika.

DEGALŲ ĮPURŠKIMAS Į STIHL GRANDININIŲ PJŪKLŲ VARIKLIUS: SUDĖTINGA TECHNOLOGIJA LENGVAM DARBUI

Su variklio įpurškimo sistema grandininiuose pjūkluose dirbti tampa lengva visomis prasmėmis. Tai yra susiję su mažesnio svorio variklio koncepcija, kuri numato montavimo erdvės optimizavimą. Kai maitinimas vyksta per generatorių, smagratyje nebereikia įprastų magnetų bei nereikia nustatyti valdymo bloko padėties tiesiai ant smagračio. Tai leidžia efektyviau tiekti aušinimo orą, tad smagračio skersmuo ir aukštis gali būti žymiai mažesni nei įprasta šioje galios klasėje.

STIHL varikliuose su įpurškimo sistemomis tuščiajai eigai reikalingą smagračio masę sukuria plieninis žiedas, esantis ant smagračio išorinio krašto po ventiliatoriaus mentėmis. Tai leidžia sukurti tokio aukščio smagratį, kokio iki šiol dar nebuvo. Be to, dėl šios priežasties sumažėja alkūninio veleno apkrova. Taip galima sutaupyti papildomo svorio, lyginant su įprastu pjūklu.

Taip pat įpurškimo valdymo blokas yra bakelio korpuse su optimalia erdve, svoriu ir sunkio centru – tai dar vienas tvirto ir lengvo įpurškiamojo variklio komponentas.

STIHL „MS 500¡“ SU ĮPURŠKIMO SISTEMOS TRUMPAI

  • Geriausias galios ir svorio santykis benzininių grandininių pjūklų rinkoje: 1,24 kg/kW.

  • Puikus veikimas greitėjant: nuo tuščiosios eigos iki didžiausio greičio tik per 0,25 sekundės.

  • Optimalus variklio veikimas bet kokiomis darbo sąlygomis.

  • Unikalus veikimas užvedant bet kokiu oru ir bet kokiame aukštyje.

  • Paprastas užvedimas be paleidimo svirties.

  • Valdymas be rankinių nustatymų.

 

Kas yra įpurškimas?
Įpurškimas – tai mišinio formavimo technologija, skirta vidaus degimo varikliams.

Daugiau apie variklių technologijas