Apie STIHL

STIHL kompanijos istorija


STIHL kompanija savo veiklą pradėjo 1926 m. Vokietijoje. Kai Andreas Stihl sukūrė pirmąjį grandininį pjūklą, jo tikslas ir vizija buvo „palengvinti žmonių darbą gamtoje ir su gamta“. Nuo pat įmonės įkūrimo pradžios STIHL siekė ilgai išliekančios vertės ir apsibrėžė aukščiausius produktų kokybės standartus. Veiklos pradžioje daugelį grandininių pjūklų komponentų A. Stihlas gamino pats – tai buvo vienintelis būdas išlaikyti reikalingą kokybę. Aukštos ambicijos padėjo įmonei tapti pasauliniu tinklu su savo gamybos padaliniais net septyniose šalyse. Šiandien STIHL kokybę atskleidžia patentuota patirtis ir aukščiausios klasės meistriškumas iki pačių smulkiausių detalių.

 

STIHL šiandien

Šiandien STIHL yra pasaulyje daugiausiai grandininių pjūklų parduodantis prekių ženklas, kuris, investuodamas į naujoves, ne kartą tapo rinkos lyderiu. STIHL įrenginiai yra plačiai pripažinti profesionalų ir namų vartotojų, kurie renkasi STIHL gaminius kasdieniams darbams miškininkystėje ir žemės ūkyje, sodininkystėje, kraštovaizdžio priežiūroje, statybose ar darbams nuosavame kieme. Nuolatinis dėmesys technologiniams laimėjimams leidžia STIHL orientuotis į maksimaliai aukštus rezultatus ir savo pirkėjams pasiūlyti lengvai diegiamas skaitmeninių sprendimų naujoves, pvz., modernią įrenginių valdymo sistemą STIHL „Smart Connector“.

STIHL siekia kurti originalius, tik STIHL bendrovei priklausančius produktus, kurie atitiktų klientų poreikius. Novatoriškomis technologijomis garsėjanti pramonės lyderė turi daugiau nei 1 000 patentų, apsaugančių gaminius nuo padirbinėjimo. STIHL yra vienintelė benzininių grandininių pjūklų gamintoja, kurianti ir gaminanti savo pjūklų grandines ir juostas.



Išskirtinis veiklos modelis

STIHL siekia nuolatinio ilgalaikio augimo. Be tęstinumo, didžiausia įmonės stiprybė yra dėmesys pagrindinėms kompetencijoms. Todėl STIHL parduoda savo produktus tik per įgaliotų prekybos atstovų tinklą, kurie ne tik parduoda įrenginius, bet ir suteikia išsamias konsultacijas, atsako į visus klientų klausimus, pataria ir padeda išsirinkti tinkamiausią įrangą, esant poreikiui, suteikia serviso ir kitas paslaugas. Turėdama daugiau nei 40 000 įgaliotųjų pardavėjų daugiau nei 160-yje šalių, STIHL kompanija išlieka arti klientų ir žino, ko reikia vartotojams. Tai atspindi bendrovės įkūrėjo šūkį: „Kiekvienas grandininis pjūklas yra tiek geras, kiek jo aptarnavimas“.

 

STIHL klimato kaitos strategija

STIHL yra šeimos įmonė, kurios šaknys yra susijusios su miškininkyste, todėl kompanija jaučia asmeninį įsipareigojimą žmonėms ir gamtai. Prisiimdama atsakomybę už savo vykdomą veiklą, STIHL stengiasi išspręsti pasaulinę anglies pėdsako problemą. Bendrovė pateikė savo gaires, apimančias veiksmus, skirtus apsaugoti klimatą trumpuoju, vidutiniu ir ilguoju laikotarpiu. Pirmajame etape visos Vokietijos gamyklos (Waiblingen, Fellbach, Ludwigsburg, Weinsheim, Wiechs am Randen) ir paskirstymo centras Dieburge nuo 2021 m. taps neutralūs klimatui. Daugiausia dėmesio bus skiriama tiesiogiai ir netiesiogiai išmetamam CO2 kiekiui, kuris gali būti tiesiogiai kontroliuojamas (1 ir 2 apimtys, kaip nurodyta šiltnamio efektą sukeliančių dujų protokole). Ateityje visa elektros poreikių apimtis bus padengta naudojant 100 proc. ekologišką elektros energiją. CO2 emisija, kurios negalima išvengti per trumpą laiką, bus kompensuojama parama tarptautiniams klimato apsaugos projektams, patvirtintiems tarptautiniu mastu pripažinto nepriklausomo aukso standarto. Ilgainiui išmetamųjų teršalų kiekis bus sumažintas įgyvendinant tvarias energijos vartojimo efektyvumo priemones, o pačios bendrovės žaliosios energijos gamyba bus žymiai padidinta, kad būtų nuolat mažinama CO2 kompensacijos suma.