Įsigykite STIHL įrenginius internetu - NEMOKAMAS pristatymas nuo 50 €

Garantija

Stihl garantiniai įsipareigojimai

  1. Gaminiam suteikiama 24 mėnesių kokybės garantija. Garantinis laikotarpis skaičiuojamas nuo įrenginio pardavimo datos. Jo metu nemokamai šalinami gamykliniai defektai, atsiradę dėl defektuotų detalių ar surinkimo klaidų. Kompensuojama išlaidos, susiję su detalės pakeitimu (darbai bei pačios detalės(ių) vertė). Įrenginio priežiūra, variklio bei kitų detalių grupių darbo režimų reguliavimas nėra šios sutarties objektas.

  2. Garantinis remontas atliekamas protingais terminais, įvertinus reikalingų detalių buvimą Pardavėjo sandėlyje. Pasibaigus garantiniam terminui, Pardavėjas įsipareigoja atlikti įrenginių priežiūrą, tiekiant originalias detales, eksploatacinius skysčius ir kitas medžiagas gamintojo nustatytais terminais bei  pagal LR įstatymų nuostatas. Jei įrenginys naudojamas komerciniais tikslais (nuoma ir pan.), profesionaliam  darbui, tarp Pardavėjo ir Pirkėjo gali būti nustatomos papildomos garantinių įsipareigojimų sąlygos.

  3. Paaiškėjus, kad įrenginio eksploatavimas neatitinka Pirkėjo deklaruotų naudojimo sąlygų (naudojimo tikslų), Pardavėjas gali anuliuoti šią sutartį.

  4. Pirkėjas pristato gaminį garantinio remonto įvertinimui pas autorizuotą ir įgaliotą STIHL atstovą (išskyrus atvejus dėl šalių susitarimo kitaip). Įrenginys turi būti pilnai sukomplektuotas, pateikti oficialūs pirkimo dokumentai (pirkimo sąskaita, prekės įsigijimo čekis ar kt.).

  5. Siunčiant prekę i garantinį servisą būtina užpidyti garantinio aptarnavimo forma (garantinio aptarnavimo forma galite rasti čia) ir ją privaloma pridėti prie siunčiamos prekės arba atsiusti servisas@ginalas.lt. Jeigu prietaisas pristatomas be pakuotės, Pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, padarytus prietaiso transportavimo metu;

  6. Nei Pardavėjas, jo serviso darbuotojas ar gamintojo atstovas nėra atsakingas už jokius netiesioginius nuostolius ar sąnaudas, atsiradusias dėl gaminio naudojimo, jei LR įstatymai nenustato kitaip.

  7. Garantinis (neatlygintinas) remontas nevykdomas, kai: a) negalima identifikuoti įrenginio pagal jo serijinį nr., b) įrenginys naudojamas ne pagal paskirtį, nesilaikoma reikalavimų (rekomendacijų), nurodytų Eksploatavimo instrukcijoje, c) naudojamos neoriginalios  darbinės įrangos ar kitos detalės,  eksploatacinės medžiagos, nekokybiški degalai ir alyvos, netinkami elektros tinklo bei ilginimo laidų parametrai (elektriniams įrenginiams), netinkamos ličio jonų akumuliatorių laikymo sąlygos, d) įrenginys buvo naudojamas nuomai ar perduotas naudoti tretiems asmenims, nesusipažinusiems su gaminio Eksploatavimo instrukcijos nuostatomis, e) bet kokiems gedimams, atsiradusiems dėl išorinio poveikio (vandens, cheminių arba fizinių veiksnių bei šoko) arba pašalinių medžiagų, neatliekant reikiamos priežiūros. GARANTINIU LAIKOTARPIU VARIKLIAMS SU VIDAUS DEGIMO VARIKLIU BŪTINA NAUDOTI  TIK GAMINTOJO APROBUOTĄ STIHL PREKINIO ŽENKLO VARIKLINĘ ALYVĄ. Rekomenduojama tokią alyvą naudoti ir pogarantiniu laikotarpiu.

  8. Garantiniai įsipareigojimai netaikomi besidėvinčioms eksploatacijos eigoje  įrenginių detalėms bei darbinei įrangai: amortizatoriams, uždegimo žvakėms, karbiuratoriams ir jų membranoms, sankaboms, pjovimo grandinėms ir juostoms, krūmapjovių ir vejapjovių peiliams, pavarų dirželiams, įvairiems filtrams, starterio detalėms ir pan., taip pat gedimams dėl „agresyvaus poveikio“, kritimo – korpuso, kitų elementų lūžiams ar kitiems mechaniniams pažeidimams.

  9. Atsiimdami prekę parduotuvėse, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar Stihl atstovui, surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.

  10. Pagrindinėms variklio detalėms (variklio karteriui, alkūniniam velenui su guoliais, cilindrui su stūmokliu) jas pakeitus originaliomis garantinio remonto metu, atskiru susitarimu tarp Pardavėjo ir Pirkėjo šioms detalėms gali būti suteikiamas papildomas  garantinis laikotarpis.

  11. Atitiktį garantijos sąlygoms nustato tik autorizuoti ir įgalioti STIHL įrenginių pardavėjai, kurių kontaktinius duomenis galima rasti čia.

    Jeigu turite papildomų klausimų, susijusių su garantiniu ir pogarantiniu servisu, susisiekite su Mocevičiaus firmos "Ginalas" serviso darbuotojais:

    Tel. +370 343 25 348
    El. paštas servisas@ginalas.lt
    Adresas: Esperanto g. 26, LT-69428 Kazlų Rūda

    Darbo laikas
    I-V 8 — 17 val.
    VI 9 — 14 val.
    VII nedirbame