Įsigykite STIHL įrenginius internetu - NEMOKAMAS pristatymas nuo 50 €

Pristatymas

Pristatymas į namus ir prekybos atstovams

Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje stihl.ginalas.lt pristatome visoje Lietuvoje (į užsienį užsakymų nesiunčiame):

  • per 1-3 darbo dieną (jeigu apmokėjimas atliekamas iki 15:00 valandos);
  • per 2-3 darbo dienas (jeigu apmokėjimas atliekamas po 15:00 valandos);
  • jeigu prekės pristatymas viršija 3 darbo dienas, apie tai klientas informuojamas formuojant užsakymą.

Įspėjimas:

Dėl kurjerių didelės apkrovos siuntų pristatymo terminas gali prailgėti.

Prekės pristatomos tik darbo dienomis 8 -18 val.

Svarbu! Prekės gali būti pristatomos tik darbo dienomis ir tik iki 16 val., nepriklausomai nuo miesto ar vietovės, jei:

  • užsakyta prekė ar prekės yra didelių matmenų;
  • užsakyta prekė ar prekės yra pakuojamos ant padėklo, nors sveria iki 30 kg;
  • bendras užsakymo svoris yra daugiau nei 30 kg.

Jei užsakėte daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu, nes bus vežamos iš skirtingų sandėlių. Už tai papildomas transportavimo mokestis nėra taikomas.

 

Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute. Pristatymo dieną Jums paskambins kurjeris ir patikslins pristatymo laiką.

Pristatymo kainos

  • Pristatymo mokestis Lietuvoje – € 2,99 (užsakymams į Kuršių Neriją imamas papildomas € 26,00 už siuntinį mokestis);
  • Jei Pirkėjo užsakymo suma (po visų jam priklausančių nuolaidų) yra € 50 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas (išskyrus Kuršių Neriją);
  • Atsiskaitymo grynais pinigais siuntos pristatymo metu pinigų priėmimo paslauga yra nemokama

Prekės pristatomos naudojantis kurjerių paslaugomis. Siuntos pristatomos jūsų pasirinktu adresu: į darbovietę, į namus ar kitur. Pasirinkę šį pristatymo būdą, turite nurodyti šiuos duomenis:

  1. Tikslų pristatymo adresą;
  2. Mobiliojo telefono numerį;
  3. Kitas aplinkybes, kurios svarbios pristatymo įvykdymui (pvz.: koduotos durys, apsauga ir pan.).

Prekių priėmimas

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: stihl@ginalas.lt ) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Jei užsakymą apmokėsite grynaisias pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme. Kurjeriui galima apmokėti sumą iki € 1000. Jei mokama suma didesnė - pasirinkus prekių pristatymo paslaugą per kurjerį, už prekes nebus galima atsiskaityti grynais pinigais.

Kita informacija

Pirkinius gali atsiimti užsakymą apmokėjęs asmuo arba kitas asmuo, nurodytas užsakymo blanke. Būtinai išsaugokite sąskaitą faktūrą, kurią Jums atveš kurjeris. Ji bus reikalinga garantiniam aptarnavimui

Siuntos pristatomos naudojantis DPD siuntų tarnyba. 

SVARBU! Informuojame, kad keičiasi siuntų pristatymo tvarka visoje Lietuvoje.

ATSISKAITYMAS UŽ PIRKINIUS TIK BANKO KORTELĖMIS (COD). Siuntų gavėjai už prekes pristatymo metu galės atsiskaityti banko kortelėmis. Kurjeriai grynųjų pinigų laikinai nepriims. Kilus nesusipratimams pas Gavėją, kurjeriui suteikiama teisė nepalikti siuntos.

Atsiimdami siuntą pas Stihl prekybos atstovus, turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą), nes prekės atiduodamos tik ant siuntos pakuotės nurodytam gavėjui.


Užsakytų prekių atsiėmimas DPD paštomatuose

Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD paštomate. DPD paštomatų adresus galite rasti čia:

Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje stihl.ginalas.lt pristatome į DPD paštomatus:

  • per 1 - 3 darbo dieną (jeigu apmokėjimas atliekamas iki 15:00 valandos);
  • per 2 - 3 darbo dienas (jeigu apmokėjimas atliekamas po 15:00 valandos);
  • jeigu prekės pristatymas viršija 3 darbo dienas, apie tai klientas informuojamas formuojant užsakymą.

Pristatymo kainos

  • Pristatymo į DPD paštomatą kaina € 1,99 ;
  • DPD paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (61 x 44 x 37 cm) bei svorio (iki 20 kg) apribojimus;
  • Jei Pirkėjo užsakymo suma (po visų jam priklausančių nuolaidų) yra € 50 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas.

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD paštomatą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute. Prekes iš paštomato galite atsiimti per 3 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui. 

Prekių priėmimas

Atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai DPD darbuotojui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: stihl@ginalas.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Atsiėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Kita informacija

Būtinai išsaugokite sąskaitą faktūrą - ji bus reikalinga garantiniam aptarnavimui.