Įsigykite STIHL įrenginius internetu - NEMOKAMAS pristatymas nuo 50 €

GARANTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI

Ar Jūsų prekės turi garantiją?

Visos stihl.ginalas.lt parduodamos prekės turi tokias pat garantijas kaip ir perkant įprastoje parduotuvėje. Plačiau apie garantijas galite paskaityti čia.



Kur kreiptis, jei prekė sugedo?

Jeigu turite papildomų klausimų, susijusių su garantiniu ir pogarantiniu servisu, susisiekite su mūsų artimiausiu prekybos atstovais.

Mūsų prekybos atstovų sąrašą ir kontaktus visoje Lietuvoje galite rasti čia.


Mūsų kontaktai Kazlų Rūdoje:

Tel. (8 343) 25 348
El. paštas servisas@ginalas.lt
Adresas: Esperanto g. 26, LT-69428 Kazlų Rūda

Darbo laikas
I-V 8 — 17 val.
VI 9 — 14 val.
VII nedirbame

Kiek laiko vidutiniškai užtrunka prekės taisymas?

Prekės taisymo trukmė priklauso nuo prekės bei gamintojo garantinio centro užimtumo. Paprastai tai trunka iki 14 dienų. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

 

Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?

Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, prekė bus pakeista arba sugrąžinti pinigai.

 

Kaip susigrąžinti pinigus?

Prekę gražinus mums, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 5 darbo dienas. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės ir užsakymo numerio. Daugiau apie prekių gražinimą skaitykite čia. Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.