Įsigykite STIHL įrenginius internetu - NEMOKAMAS pristatymas nuo 50 €

PREKIŲ IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

Kaip galima atšaukti savo užsakymą?

Norėdami atšaukti savo užsakymą, kreipkitės telefonu 8 343 20949 arba elektroniniu paštu stihl@ginalas.lt , nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio






Gavau nekokybišką, ne tą ar nepilnos komplektacijos prekę. Ką turėčiau daryti?

Prašome informuoti mus elektroniniu paštui stihl@ginalas.lt nurodant užsakymo numerį bei pridedant prekės nuotraukas.

Ar internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės turi garantiją?

Taip, skirtingoms Prekių rūšims suteikiama tam tikrą laiką galiojanti kokybės garantija, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos dokumentuose pateikiamuose kartu su Preke. 
 
Prekės garantija galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia buvo pateikta su preke. Daugiau apie prekių garantiją.

 

Kur galiu kreiptis dėl prekės garantinio aptarnavimo?

Dėl garantino aptarnavimo kreipkitės į Jūsų pasirinktą arba artimiausią prekybos atstovą. Taip pat galite siųsti tiesiai Mocevičiaus firma „Ginalas“ Esperanto g. 26, LT-69428 Kazlų Rūda, 8 343 25348.