Įsigykite STIHL įrenginius internetu - NEMOKAMAS pristatymas nuo 50 €

PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS

Kada galima internetu užsakytą prekę atsiimti parduotuvėje?

Prekės atsiėmimui įprastai paruošiamos per 2-3 d.d. darbo dienas. Apie tai informuojame el. Laišku arba SMS žinute. Jeigu atlikote daugiau nei vieną užsakymą - kiekvienam užsakymui turite gauti atskirą pranešimą apie atsiėmimą. 
 
Bet kuriuo atveju iš karto į parduotuvę neskubėkite – sulaukite el. pranešimo, kad prekė paruošta, ir tada galite atvykti.

Ar gali mano užsakymą atsiimti kitas asmuo?

Jei norite, jog Jūsų pirkinį atsiimtų kitas žmogus, užsakydami prekę būtent jį nurodykite kaip gavėją („Informacija apie gavėją“).

Jei užsakymo teikimo metu nenurodėte kito asmens kaip gavėjo: 

  • ir Jūsų užsakymas nėra iš anksto apmokėtas - užsakymą gali atvykti atsiimti kitas Jūsų pasirinktas asmuo; 
  •  jei Jūsų užsakymas iš anksto apmokėtas - prašome prieš atvykstant kitam asmeniui atsiimti užsakymo, apie tai informuoti mus telefonu arba elektroniniu paštu stihl@ginalas.lt , nurodant atvykstančio asmens vardą ir pavardę, bei sulaukti mūsų atsakymo, kad ši informacija atnaujinta. 

Primename, jog užsakymą atsiimantis asmuo turi turėti asmens dokumentą, o jei pirkėjas – juridinis asmuo, atsiimantis prekę žmogus privalo turėti įgaliojimą.

 

Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą. Lauko pavadinimas - „Pastabos kurjeriui“.

Kokia yra užsakymo pristatymo kaina ir nuo ko ji priklauso?

  • Pristatymo mokestis Lietuvoje – € 2,99 (užsakymams į Kuršių Neriją imamas papildomas € 26,00 mokestis už siuntinį);
  • Atsiskaitymo grynais pinigais siuntos pristatymo metu pinigų priėmimo paslauga yra nemokama
  • Pristatymo į DPD paštomatą kaina € 1,99 ;
  • Jei Pirkėjo užsakymo suma (po visų jam priklausančių nuolaidų) yra € 50 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas (išskyrus Kuršių Neriją);

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD paštomatą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute. 
 

Ar prekės bus atneštos man į namus?

  • Sunkesnių prekių nei 31,5 kg kurjeris neneša iki durų, prekes reikia kurjeriui padėti iškrauti iš automobilio.
  • Prekės pristatomos naudojantis kurjerių paslaugomis. Siuntos pristatomos jūsų pasirinktu adresu: į darbovietę, į namus ar kitur.

    Pasirinkę šį pristatymo būdą, turite nurodyti šiuos duomenis:
  • Tikslų pristatymo adresą;
  • Mobiliojo telefono numerį;
  • Kitas aplinkybes, kurios svarbios pristatymo įvykdymui (pvz.: koduotos durys, apsauga ir pan.).

 

Prekių priėmimas

Atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai DPD darbuotojui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: stihl@ginalas.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Atsiėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl: prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas; prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.