Įsigykite STIHL įrenginius internetu - NEMOKAMAS pristatymas nuo 50 €

PREKIŲ UŽSAKYMAS IR ATSISKAITYMAS

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavę užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą Jus informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu. 

Ar galima užsisakyti prekę telefono skambučiu?

Telefonu užsisakyti prekių galimybės nėra. Internetinėje parduotuvėje prekių galima užsisakyti tik internetu.


Kaip sumokėti už prekes?

Už prekes galite sumokėti: 

  • Debeto ir kredito kortelėmis VISA, MasterCard, Maestro, turinčiomis saugaus atsiskaitymo internete galimybę. Reikiama suma nurašoma iš Jūsų nurodytos kortelės sąskaitos. Ją nurodote ir mokėjimą patvirtinate užsisakydami prekę.
  • Bankiniu pavedimu - apmokėjimo būdas skirtas tik juridiniams asmenims.

Elektronine bankininkyste („Swedbank“, SEB, Luminor (DNB, „Nordea“), „Danske Bank“, Šiaulių bankas, Revolut, Medicinos bankas, LKU, N26).

Išsimokėtinai su „Mokilizingu“- "inbankas"

 

Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?

Taip. Sąskaita faktūra automatiškai suformuojama iškarto po užsakymo įvykdymo (prekės atsiėmimo arba perdavimo kurjerių tarnybai) ir išsiunčiama užsakymo pateikimo metu nurodytu el. paštu bei patalpinama Jūsų paskyroje.

 

Gavau sąskaitą faktūrą, tačiau noriu, kad joje būtų nurodyti kiti rekvizitai. Kur turėčiau kreiptis?

Dėl sąskaitos perrašymo galite kreiptis el. paštu stihl@ginalas.lt, nepamirškite nurodyti užsakymo numerio ir pageidaujamų rekvizitų. 

 

Kas yra nuolaidos kodai?

Nuolaidos kodas gali būti vienkartinis arba apribotas laiko, kuris suteikia procentinę nuolaidą nuo prekės arba prekės krepšelio vertės. Vieno apsipirkimo metu galima panaudoti tik vieną nuolaidos kodą. Nuolaidos nesumuojamos.

Kaip gauti nuolaidos kodą?

Nuolaidos kodai dažniausiai skiriami kaip prizai įvairiuose žaidimuose, konkursuose ar loterijose. Apie juos pranešame savo naujienlaiškiuose ir Ginalas STIHL Facebook ir Instagram paskyrose, bei Ginalas.lt arba stihl.ginalas.lt puslapiuose.

 

Ar internetinės parduotuvės užsakymą galima apmokėti ,,stihl.ginalas“ dovanų kuponu?

Šiuo metu tokios galimybės nėra.

 

Kaip žinoti kada gausiu savo užsakymą?

Po užsakymo patvirtinimo Jūs gausite elektroninį laišką, kuriame bus nurodytas planuojamas Jūsų užsakymo pristatymo ar paruošimo terminas. Kai prekės paruošiamos atsiėmimui arba perduodamos kurjerių tarnybai, informuojame Jus atskiru pranešimu. 

 

Gavau ne visas užsakytas prekes. Ką turėčiau daryti?

Jei užsakymas turėjo būti pristatytas vienu kartu, tuomet kreipkitės el.paštu stihl@ginalas.lt nurodydami savo užsakymo numerį. 

 

Kaip galiu gauti internetu užsakytas prekes?

Užsakytas prekes galite atsiimti pas pasirinktą prekybos atstovą. Taip pat prekes pasirinktinai ir pagal galimybes gali būti pristatomos į namus bei paštomatus.

 

Pristatymas į namus

Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje stihl.ginalas.lt pristatome visoje Lietuvoje (į užsienį užsakymų nesiunčiame):

  • per 1 - 3 darbo dieną (jeigu apmokėjimas atliekamas iki 15:00 valandos);
  • per 2 - 3 darbo dienas (jeigu apmokėjimas atliekamas po 15:00 valandos);
  • jeigu prekės pristatymas viršija 3 darbo dienas, apie tai klientas informuojamas formuojant užsakymą.

Įspėjimas:

Dėl šventiniu laikotarpiu siuntų kurjerių didelės apkrovos siuntų pristatymo terminas gali prailgėti.

Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute. Pristatymo dieną Jums paskambins kurjeris ir patikslins pristatymo laiką.

Prekės pristatomos tik darbo dienomis.